martes, 12 de octubre de 2010

'Y después.. ha llegado a su destino'

Sempre m'ha fet una gràcia acollonant la tecnología moderna.

Tenim condensadors de Plutoni, claus dinamomètriques digitals, game boys, ganivets elèctrics, 'Iphones', Dymo's, Tamagotxis, Gaites electróniques Multitímbriques, anells vibradors.. i fins i tot 'navegadors'.

El seu nom de per si ja és una xulada. Navegar no és gens fácil xatos.

Són unes andrómines que sempre m'han encisat.

Tots sabeu el que ès. Un petit aparell, que sense cap botó físic, més que el petit pulsador per arrencar-lo, et prota allà on li diguis, sense problemes. No menteixo titos.

Fantàstic. Alhora, curiòs tambè que cuasi sempre tingo una agradable veu de dona, càlida i segura dels consells que et dona.
Es tracta d'agafar, i proposar-se un destí, a poder ser desconegut, per mantenir sempre el nostre esperit aventurer, això per descomptat. Un cop trïat, podem fins i tot escollir la perillositat del mateix viatge, doncs el navegador coneix vàries i diferents maneres de dur-te al final del tragecte. Ja us dic ara, que el risc de la ruta, depèn en gran mesura a respondre 'SI' o 'NO' a la pregunta cataclísmica d'evitar els peatges.

Sense gaires problemes, i en pocs segons, el navegador et dirà on ets, el temps que tardaràs en arribar, la llargada del camí.. és conmovedor. És inevitable no sentir-se segur un cop engegues el motor. És cuasi com una história d'amor.. bè, deixem-ho en un rollet màgic d'estiu amb aquella noia rossa que mai oblidaràs.

Una aventura.
Tant és així, que faig una petita marxada de castanya, i hem proposo trovar un bon navegador. Però no per enganxar-lo amb la ventosa (hi ha que llepar sempre, si no no té gràcia nens) al vidre del cotxe.

No.
Jo vull un navegador per al meu camí. Una veu de dona, que hem digui si m'equivoco, si vaig massa ràpid, si el següent tomb es 'pronunciat', a la dreta, a l'esquerra.. o sí finalment he arribat al meu destí.

Perque no hi ha res mes maco, que sentir una càlida veu, que a cau d'orella et diu, que ja ets on volies estar.

Que ja has arribat al teu destí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario